teisipäev, 4. märts 2008

Elukutsevalik - raske eksam

Täna kohtusime AS Felix tootegrupijuhi Eve Jürisooga. Sõnum, mis Eve jutust kõlama jäi, oli mõtlemapanev:
-aluse oma tulevasele karjäärile(tõusule ametiredelil) lood sa praegu oma igapäevase tööga, s.o õppimisega
-kõiki asju jõuab teha, kui oskad oma aega õigesti planeerida
Mida meie klassi poisid-tüdrukud Eve ametist arvasid? Küsimus oli, et kas sina tahaksid seda tööd teha?
*See paistab olevat huvitav ja tore töökoht. Selles töös tundub väga vajalik olevat hea haridus ja matemaatika. Mulle see töökoht meeldiks.(Ingerliis)
*Ei tahaks, sest liiga palju peab mõtlema. (Kaspar)
*Ma ei tea veel, sest ma pean enne õppima ja siis mõtlen, kas ma tahan seda tööd või mitte. (Karl)
*Ma arvan, et see töö on tore, mina oleks selle tööga rahul. (Andreas)
*Mina võibolla tahaks seda tööd teha, kuna mulle see meeldib, aga ma arvan, et mul ei ole kõiki neid iseloomuomadusi. (Maarit)
*Tahaks, sest siis ma saaks ise kaupu vedada, see on äge. (Sander)
*Võiks küll teha. Üpris huvitav ja tore. Saab hästi palju uurimustöid teha.(Tiina)
*Ei tahaks, sest see on liiga raske. (Märt-Hendrik)
*Mina tahaksin seda tööd teha, sest see tundub väga tore ja põnev töö, kuigi see on vahepeal kurb ka, kui toode ei too raha sisse.(Karina)