teisipäev, 15. jaanuar 2008

Muljeid tänaselt kontserdilt


Kontsert oli väga lahe, sest seal olid hästi lahedad pillid, mida ma ennem ei teadnud. See naine, kes seal laulis, laulis ikka väga hästi. Märt-Hendrik

Mulle meeldis kõige rohkem see kõvera pulgaga pill. Andreas
Mulle meeldis see kontsert väga. Seal tutvustati 17. ja 18 saj pille. Veel meeldis, kuidas sopran kõrget nooti laulis. Mulle meeldib kuulata, kuidas lauldakse kõrgelt. Madis

Mulle meeldis klavessiin. lahe oli see, kus mees mängis puhkpilli ja ta nägu oli punane. Jüri
Mulle meeldisid kõik pillid ja inimesed, kes nende pillidega mängisid. Nad olid sõbralikud ja täitsid oma ülesandeid korralikult. Mulle meeldis kõige rohkem klavessiin. Mikk

Tore oli inimesi vanaaegsetes riietes näha. Mängiti nelja erinevat pilli. Tore oli see, et publik oli vaikselt. Kontsert oleks võinud kauem kesta. Karina

Mulle meeldis see, et nad rääkisid ajaloost, näitasid pille. Karl

Mulle meeldis see inimene, kes mängis seda viiuli eelkäijat. Kaspar

Minu arvates oli täitsa tore kontsert. Oli huvitav muusika. Mariin

Pillid olid lahedad. Kontsert oli ka normaalne. Jaanika

Mulle meeldis see, kus see naine laulis ja siis kajas. Huvitav oli see, kui mängiti klavessiini ja pärast pidi arvama: mis loom see oli. Maarit

Pillid olid lahedad. Liiga aeglane muusika oli ja sellepärast hakkas nats igav, aga muidu lahe. Miikael

Mulle meeldis nende esituses see Eurovisiooni lugu. Ja neil oli lahedasti kujutatud see kuninga pidu. Kristi

Sai päris huvitava kogemuse. Tore oli see, kui tutvustati Itaalia kirikut. Eriti lahedad olid meeste parukad ja esinejate riided. Tahaks veel kuulata sellist kontserti. Tiina

Mulle meeldis see, kui mängiti trompetit, viiuli-kujulist pilli ja klavessiini. Anar

See muusika oli teistsugune, mitte selline, nagu ma iga päev kuulan. Kristin